Zapoznajmy się!

Cześć!
   Mam na imię Zuzia, mam 16 lat i we wrześniu rozpocznę naukę w nowej szkole, czyli w Technikum Leśnym.
   Mimo, że temat leśnictwa bardzo często przewijał się w moim domu, nie jest to cel, który za wszelką cenę chcę zdobyć.
   Do nowej szkoły idę sama, nie znam tam nikogo, ale nie, nie stresuję się tym. Pomyślałam jednak, że może byłoby mi raźniej, gdybym miała komu opowiedzieć o codzienności w szkole, więc na myśl przyszło mi założenie bloga :)
   Mam nadzieję, że uda mi się was zaciekawić kolejnymi postami, i że zostaniecie ze mną na trochę ;)

Komentarze

  1. Wspaniałą szkoła, bardzo mi się podoba kierunek , który obrałaś, sama chętnie bym do takiej szkoły poszła ale już za późno :-)
    Powodzenia Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiły komemtarz :)
      Zachęcam do śledzenia bloga ;)

      Usuń
  2. Zuziu powodzenia w szkole. Pięknie, że idziesz za głosem serca. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kierunek wybrałaś nietypowy, ale bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty