Ocean ~~~

   Tytu艂 dzisiejszego posta nie jest przypadkowy. Og贸lnie staram si臋, 偶eby 偶aden tytu艂 nie by艂 przypadkowy :D
   Chc臋 podzieli膰 si臋 dzi艣 z wami cz臋艣ci膮 przedmiot贸w, kt贸rych uczy膰 si臋 b臋d臋 przez najbli偶sze 10 miesi臋cy (niekt贸rych nawet d艂u偶ej) :P
   Najlepiej pisze mi si臋 w nocy, wi臋c nie miejcie mi tego za z艂e ;]

   My艣l臋, 偶e przedmiot贸w og贸lnokszta艂c膮cych nie trzeba nikomu przedstawia膰 ;) Jest ich szesna艣cie, nie chc臋 was zanudzi膰 :D Wspomn臋 jedynie, 偶e b臋d臋 uczy膰 si臋 j臋zyka angielskiego i niemieckiego. Zawsze marzy艂am o rosyjskim, ale niestety nie tym razem :P

   Przedmioty zawodowe delikatnie mnie przera偶aj膮 >.< Pierwszy z a偶 dziesi臋ciu przedmiot贸w zawodowych to DZIA艁ALNO艢膯 GOSPODARCZA, kolejnym jest BHP, a dalej PODSTAWY LE艢NICTWA. Chcia艂abym wam jak najbardziej je przybli偶y膰, ale niestety narazie sama ma艂o o nich wiem. Jednak obiecuj臋, 偶e ju偶 w pa藕dzierniku pojawi膮 si臋 wpisy opisuj膮ce to, o co chodzi w danym przedmiocie.

A tymczasem...

   Mam nadziej臋, 偶e dotar艂e艣 do tego miejsca, drogi Czytelniku. Wiele dla mnie to znaczy. Napewno b臋dzie mi mi艂o je艣li zaobserwujesz mojego bloga i zostawisz po sobie jaki艣 komentarz ;) To bardzo buduj膮ce.

Komentarze

  1. Dasz rad臋 kochana te偶 kiedy艣 to zaczyna艂am i nie jest tak ci臋偶ko jak si臋 wydaje :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwielbiam las, kiedy艣 chcia艂am pracowa膰 w nadle艣nictwie. 馃檪馃檪馃檪Zdj臋cia b臋d臋 do Ciebie zagl膮da膰. Ja uczy艂am si臋 rosyjskiego. To by艂 m贸j ulubiony j臋zyk obcy. Ostatnio coraz cz臋艣ciej my艣l臋, aby sobie go od艣wie偶y膰. Min臋艂o tyle lat od kiedy uczy艂am si臋 go po raz ostatni. Ponad 12!

    OdpowiedzUsu艅
  3. BHP to bardzo ciekawy i wa偶ny przedmiot, nie tylko na kolei.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Praca w nadle艣nictwie wydaje mi si臋 by膰 bardzo interesuj膮ca :) idz w tym kierunku :) Du偶o czytaj :) Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsu艅
  5. Powodzenia! A niemiecki to bardzo fajny j臋zyk. Ja si臋 do niego przekona艂am, jak zacz臋艂am s艂ucha膰 musicali w tym j臋zyku. Brzmi膮 cudnie!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja uczy艂am si臋 j臋zyka rosyjskiego i jako艣 zbytnio mi si臋 on nie podoba艂. Ale zawsze marzy艂am, 偶eby umie膰 perfekcyjnie angielski oraz w艂oski i hiszpa艅ski.

    Z przyjemno艣ci膮 obserwuj臋 i b臋d臋 wpada膰 cz臋艣ciej.
    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty